Lördagen.

Sov alldeles för länge...
På kvällen hängde Andreas och cykeln med mig och Zeb på en ridtur. Vi tog en vända på 1 mil i solskenet, nice. Sen blev det middag och lite chill i soffan, jag skulle kolla på Glee men datorn buffra som tusan så jag blev less och drog ner till agilityplanen. Eller vi åkte båda två och alla tre hundar. Det var roligt, alla var duktiga.
Jag körde en minibana med Bailarn, slalom, tunnel och tre hinder. Han klarade det galant, inte alla gånger men nästan.
Han har ju så bråttom så det är inte lätt, men jag fick han att hoppa alla tre hinder på rad fast jag inte alls hängde med. Det är ju som en fördel om man kan styra vovven när man inte själv springer lika fort=)

Nu kollar vi på film och dricker varm choklad. Mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0