Måndag.

Hann ju med lite grejer på listan men glömde dom viktigaste... Typiskt mig!
Var och kollade på valparna och dom var jättesöta men rätt osociala, Andreas påstod det var typiskt dvärgpincher vilket bara gjorde mig mer säker på att jag inte vill ha en dp. Dom är ju jättesöta när dom är små men sen håller dom sig rätt små och jag gillar stora hundar. Dessutom har jag ju ändå blivit sambo med en dp så det får räcka=)
Han är trots allt rätt söt.
I morgon ska jag jobba, försökte febrilt och förjäves byta passet då det visade sig att Andreas skulle va ledig just i morgon... Jag slutar kl 15 så vi hinner ju iaf ses ett tag innan jag ska på träning 18.30.

Vi har extra byggträning i morgon för att få till det stora stuntet men vi kommer sakna iaf 3 pers så vi får se hur det går, lär väl måsta göra om hela rutinen:(

Det är så himla mkt nu med allt så jag får krupp, känns som vi har alldeles för lite tid och för mkt att lära oss. Ibland känns det tokjobbigt med cheeren men då är det nästan alltid nåt som muntrar upp, läste tex Idas blogg och hon är alltid astaggad och det är så kul =)

Var förresten ut och red en sväng idag, han har ju stått en vecka så det blev en kort och lugn tur. Det var trevligt. Ska ut på en längre tur på onsdag, hoppas på sol! =) Han har så skum päls, lillpållen, så tunn och fölaktig, skumt. Han hade världens vinterpäls och nu vettetusan vad som tittar fram. Hoppas den blir bättre iaf.

Nu ska jag nog hoppa i säng med Andreas med ett avsnitt av Glee kanske, hehe myspys=)

God natt!

Hade ingen bild så jag tog en gammal. Andreas fick säga en siffra så blev det denna bild:P
Jag och Dusten tränar på travet med Fatima och Acke.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0