Mör!

Shit vad jobbigt passet på Golds var! Herregud! Men skönt att ta ut sig ibland. Vi skulle hålla på i 40 min men första delen gick åt till att värma upp lite och gå igenom övningarna sen körde vi konstant i 15 och jeeezez vad jobbigt!
Kan tyckas kort med 15 men när man kör hela tiden med början med löpning, sen med benböj och axelpress med vikt, sen hoppar man direkt på burpees för att sen hoppa direkt på upphopp på mur (vi var ju ute så vi använde muren ist för bänk) för att sen köra igen från början dock utan löpningen. Jag vet inte hur många (el få) varv jag hann med men alltså det var sjukt längesen jag flåsade så mkt! Kändes som ansträngningsastman kom tillbaka.
När jag skulle köra iväg till cheerträningen så var det tokjobbigt att trampa ner kopplingen, hehe.
Burpees.


Sen på stuntträningen körde vi igenom 2 av våra 3 sekvenser vi ska göra och det gick bra men jag var liite trött i musklerna:P

Efter det blev det cheer med massa fokus på att få till det nya, det tar sig men det är mkt finslip! Men jag tror det blir bra när vi sätter det=)

Att träna är så himla kul men jag tycker alltid när jag kommer därifrån att jag kunde kämpat bättre men när jag väl är där och tar i känns det som om jag håller på att dö, så jag antar att jag tar i ganska bra men ändå känner jag i efterhand att va fan, jag kunde nog härdat ut bättre!

Det är iaf så jäkla skönt efter man tränat för nu är jag asmör i kroppen och ska snart gå och lägga mig, jobbar 7-15 i morgon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0