Bags.

Ojoj vad lite bloggat det blir.
Dagen har gått åt till att släppa ut hästarna på morgonen och sen har jag städat som en galning hemma. Vi ska grilla ikväll med Fatima, Olle, Veronica och Arttu och ev kommer Felicia och Ralf oxå, hoppas det!
Eftersom vi fortfarande har tusen grejer överallt efter att Andreas flytta hit sina grejer så har ingen av oss orkat brytt sig om att dammsuga eller hålla undan så idag fanns det en hel del att göra.
Jag har plockat ihop alla kläder som låg i soffan (tacka vet jag IKEApåsar!), plockat bort en massa smågrejer, dammsugit, skurat, dammat, möblerat om lite, diskat och tvättat.

Nu käkar jag lite lunch och sen ska jag dra ut och rida. Hoppas solen kommer tillbaka!

IKEA :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0