Utbildning.

I morse klev jag upp 7.30. Skulle va på Golds 8.30, men var osäker på vilket av ställena så jag messade Anki, det visade sig att min utbildning inte började för än 13.00. Haha, typiskt. Jag ska gå MRL-utbildning och på fm körde dom step och aerobic. Jaja, passade på att ta en promenad med hundarna i kylan. Det var riktigt skönt faktiskt. Mysigt, hela familjen ute på lördagspromenad=)
Vi fick dock sällskap av en löptik som hängde med en sväng... Störigt. Vi fick vända och gå tillbaka till stallet där hon hakade på för att leta upp nån ägare...

Nu har vi chillat i soffan ett tag och kollat på nyhetsmorgon (el vad det heter) och nu är det Idol. Ska snart byta om och fara iväg till stan.

Min personalbild på Golds hemsida:P


Min gamla bild.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0