Home ♥

Ännu en bild från mitt kära hem=)


Har fortfarande ont i halsen men dagen har spenderats på skolan 10-15.30 sen var jag på Gols och hade mina Funkykidz 45 min, sen drog jag hem och gjorde massa cheerärenden, skrev klart träningsplaneringen, plockade fram lite kläder jag skulle dela ut (som jag sen glömde iaf...) Sen hade vi cheer i 2 timmar vilket inte var helt ok för min hals. Men det är som svårt att hålla sig därifrån och idag testade vi lite nya grejer, och det gick bra, dom är duktiga=)

Nu har jag efter att febrilt letat efter alla mina militärstuff packat allt jag ska ha inför helgens övning. Har druckit 2 stora glas med te med massa honung och nu måste jag sova för 07.30 är det uppställning!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0