Stress.

Stress, stress, stress.
Haft skola 8.15-15.30, skulle slutat 17 men vi var klar tidigare som tur var för då behövde jag inte åka tidigare för att hinna till jobbet (Funkykidz). Körde kidzen 16.30-17.15, tänkte sen åka och skjuta kl 18 men då hade dom ändrat till 18.30, dessutom har jag en engelsk artikel jag ska läsa till i morgon så jag valde att åka hem och plugga ist och missa skyttet. Kommer hem och ska ta fram artikeln på nätet och kommer inte in! Argh! Liiiite irriterad då! Hade kunnat skjutit en timme ist.
Jaja, är hemma och har hunnit umgås lite med vovvarna, ätit middag och planerat kvällens cheerträning som vi har 20-22.

Nu ska jag äta en bit mörk choklad och dricka en kopp te innan jag måste dra till stan igen. Är sjukt trött, det har varit så himla mkt nu sista dagarna...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0