Tuesday 25/10 2011.

Idag var det som sagt skola 8.15-15. Sen gick jag ner på stan och mötte Andreas med pappa och systrar. Jenny och Linda var bor ju i Borlänge. Vi knatade runt lite på stan, jag råkade shoppa ett par jeans och ett linne, nice.
Sen var vi iväg på Eastern Palace och käkade, då joinade Andreas pappas sambo och 2 av hennes barn varav en jag jobbar med på Golds =)
Det var trevligt, inte så ofta man är ute på en tisdag och lyxar till det. =)
Tråkigt dock att jag hade asont i magen mest hela kvällen.

Nu försöker jag plugga men kommer inte in på den sidan jag behöver! ARGH!
Får väl läsa böckerna då iaf. Skulle behövt maila en uppgift oxå, får se hur det går med det.

Slänger väl upp lite mer MMS senare, måste passa på när det är gratis :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0