4 survival.

Nu har jag äntligen fått upp bilderna från vår 5-kamp som heter 4 survival, vi var ju 4 par och tävlingen var på liv och död;)
Förberedelse inför tävling=)

Pokalen jag hade fixat, ska det va så ska det va!

Första grenen var skytte.
Arttu in action.


Andreas visar sina skills=)


Den blivande polisen må ju öva;)

Fin kväll!


Fatima in action=)

Fin kväll vid Önsjön=)

Gren nr 2: Blinderbana;)

Vero var galen och lubbade som en tok, men så vann dom denna gren oxå=)

Jag och Felicia på startlinjen, iklädda Lundhags och underställströja, hehe.

On the way!

Skönast stil!

Har aldrig sett nån svingas runt så fort! :D

Skottkärra/säckhoppning gren nr 3=)

Ralf och Felicia demonstrerar wifecarrying;)

Gren nr 4, wifecarrying/äppel i vatten/sockerbit i mjöl;)

Hade mjöl/deg överallt! Kunde inte andas genom näsan pga av deg, fullt i håret, helt galet. Ett försök till avtvättning i Önsjön, gick sådär. Fick toktvätta håret och kamma det dagen efter för att få bort degen som stelnat i håret:P

Laddar inför ovanstående gren;)

Felicia attackerar mjölbunken.

Ralf fräser mjöl;)

Sista och kyligaste grenen, paddling/simning.
Tog tyvärr inga bilder när folk välte kanoterna, damn!

Kallt!!!

Nöjda tävlingsledare=)

Hela gänget. Från vänster:
Team JEER, Team KOMA, Team FAOL, Team JÖKA.


Efteråt blev det hemmagjord pizza!

Välförtjänt drickpaus;)

Mumma!

Glada gänget=)

Prisutdelning. Team FAOL vann.

Jag är inte bitter....

Dramaqueen....

En välförkänt avslutning i bastun =)


Efter en sjukt rolig kväll som bidrog till träningsvärk dagen efter (simmade som en toook!) så kom vi hem till detta.
Massaker. Baileyz är oskyldig, han sprang runt och va jätteglad så jag fick lägga han för att kunna ta kortet.

Så här ser en skyldig vovve ut...


Knasfia=)

Näe nu är det godnatt, i morgon ska jag jobba mitt sista schemalagda pass, sen blir det till att återgå till timmis. Nån som har nåt jobb åt mig!? =)

Kommentarer
Postat av: Linda O

Åh! Det såg ju hur kul ut som helst ju! :)

2011-09-06 @ 11:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0