Utan Baileyz.

Ikväll har jag och Andreas varit och lämnat Bailarn till Leif, vår skytteinstruktör som ska va hundvakt. Hans bror Pär var oxå där så vi fikade, snackade och kollade på film, mkt trevligt. Kom hem typ 1, hehe.

Annars idag tycker jag att jag varit ganska produktiv. Sökt massa jobb och fixat massa annat jag skulle göra innan jag for. Framförallt så har jag lämnat ekonomibiten i cheeren bakom mig. Få se om jag ska göra nåt mer men isf så blir det efter semestern! Nu ska jag bara sätt in några papper i pärmen och sen lämna den till Fatima sen så lämnar jag allt sånt. Ska fokusera på träningarna och Funkykidzdanserna sen bara=)

Nu ska jag hoppa i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0