Alone.

Bussresan gick bra. I början satt det en tjej framför mig med sätet lutat bakåt så jag inte kunde ha datorn i knät. Ist för att flytta på mig för hon var den enda i hela bussen som satt så så satt jag och tjurade kvar och var förbannad i stället. Människan är vanedjur och jag hade satt mig på en plats och där ville jag sitta!
Jag fick då sitta snett för att få plats med datorn och kunna se och skriva men sen dog den efter typ 2 timmar så då behövde jag inte va grinig över dataproblem sen. Hon hoppade av nån timme senare så jag kunde fälla upp det jäkla sätet och helt plötsligt fanns det plats för benen oxå. Satan vad trånga platser dom har! Va fan gör man om man är tjock eller över 165 lång :S
Nu ska jag sova, ensam i mitt logement, hade 10 sängar att välja mellan... I morgon är det frulle 6.30 och samling 7.30 för närkamp, wohoo! Brottning!
Random bild på ett random logement nånstans... Snarlikt Ume faktiskt där jag gjorde TFU-Gn. Ser nog ut sådär på de flesta ställena, här ser det faktiskt annorlunda ut. Ni får se bild i morgon på mitt tillfälliga hem ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0