Cheerleading ♥

Idag har det varit så himla kul på både Lions och Cougarsträningen. Alla var superduktiga och framför allt så var alla på bra humör och hade bra attityd och det gör såå himla mycket för stämningen. Dessutom så gick det mesta så himla bra och de gånger det inte gjorde det så var ända alla glad och bara gjorde om gjorde rätt. I like!
Andreas (inte min) fotade och filmade en massa så jag ska lägga upp lite bilder när jag fått dom =)
Nu måste jag äta en macka och dricka te, sen däcka i sängen!
Ps. Cyklade till träningen, 1 mil på 30 minuter. Bu eller bä? Ni som har cykelkoll. Flåsigt blev det iaf =)

Kommentarer
Postat av: Eva

Det borde vara en ok takt ändå. Jag promenerar en mil på ca 1,5timme och då går jag ganska snabbt ändå. :)



Du måste ju ha cyklat 20km/h!

2012-04-17 @ 22:11:16
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0