En vecka i grönt.

Sitter nu på bussen på väg till Arvidsjaur där jag ska göra mina 40 timmars grundutbildning till militär skyddsvakt. Det ska bli riktigt roligt. Drygt bara med 7 timmars bussresa, fast skönt att slippa köra och bra att jag kan plugga samtidigt. En fd arbetskamrat sitter oxå på bussen, kul=)
Lite fel vecka måste jag dock säga att det är. Sista veckan innan uppvisningen med cheeren och sista veckan innan uppvisning med Funkykidz, hade behövt vara på plats, även stallmöte och styrelsemöte och missar jag. Jaja, ibland blir det så. Inte mycket man kan göra nåt åt så länge man inte kan klona sig.

Tack till Fatima och Malin som ska vara hundvakter=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0