Inge särskilt.

Jag blir galen på samhällekursen, på riktigt! Det är ju fasen avancerat och det är hur mycket som helst man ska skriva, näe tacka vet jag då svenskan... Idag har det snöat igen, galet. Det värsta är att det bara försvinner på en gång, okej om det snöar mycket så att man kan åka skidor igen men näe, bara lite grann blir det, så pass att det blir vitt och blött. Extremt enerverande faktiskt!

I morgon ska jag med Mona och hämta hem en liten ponny, ångrar lite att jag sa att jag kunde följa med, måste plugga. men allt hästgrejs är ju som roligt och jag tänkte faktisk ta med datorn så jag kan plugga i bilen, smart. Bara jag inte glömmer att ta åksjukepiller!

Näe nu ska jag ge mig i kast med en av frågorna så att jag blir klar med iaf den!

Ma höres!

Ps. Tack Eva ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0