Less is more, NOT!

Har varit ganska duktig idag med, cyklat 2 mil och tränat cheer i 4 timmar. Faktiskt inte ätit något onyttigt heller, dock har jag ätit för lite/för sällan. Inte bra.
Det gick rätt bra på cheeren, vi byggde först, testade min nya ide till uppvisningen, tror att det kan funka. Sen körde vi lite grunder med våra "nya" toppar och lite extension lib med Nadja, gick riktigt bra till slut. Hade tyvärr ingen kamera med mig.
På Cougarsträningen kändes det som att hälften var borta, det var helt tomt och då var det "bara" tre som var borta. Men det är så jäkla irritersamt bara 1 är borta för hela rutinen faller... Man kan inte göra allt man ska.
Men vi tränade iaf på alla byggena så dom börjar sitta nu, vi har ju ny topp och ett bygge är omgjort. Längtar tills på måndag och alla är på plats så vi kan toknöta rutinen!

Näe nu ska jag ta med mina pluggböcker och lägga mig i sängen och läsa...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0