Party (pain) in my head.

Idag blev det sammanlagt 2,5 mils cykling och 2 timmars stunt, jag var dock inte med så mkt och byggde utan var mest tränare. Hade så jäkla ont i huvudet. Fick ont mitt på dagen, la mig och sov i soffan för att slippa ta huvudvärkstablett, vaknade dock med ont, åt middag, cyklade till stan, och varje gång det var lite uppför och jag var tvungen att ta i lite så dunkade det ännu mer i huvudet. Suck. Men träningen gick iaf bra och alla var duktiga, tränade inför uppvisningen och hjälpte juniorerna med att få till ett bygge. Sen ville jag se deras rutin och jag tror det blir bra bara dom sätter det till musiken=)

I morgon ska jag iväg och jobba/ha intro igen på ett ställe. Hade verkligen behövt varit hemma och plugga ist men man måste ju tydligen tjäna pengar oxå.

Hade utsläppet i morse och det var så himla skönt att cykla och pyssla på där i solskenet. Hoppas att sommaren kommer snart. Mera sol till folket!
London 2008. Snart ska jag tillbaka! Inte till London, men till England och träffa mina älskade roomies från Suomi!
Brukar alltid försöka hitta nånstans att hänga upp och ner, här på Trafalgar Square i London=)
Love ya! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0