Agilityn.

Hade med mig båda Nike, Kajsa och Baileyz idag. Testade båda små och Nike var ju duktig! Tänkte att han måste gjort det här förut så jag frågade Andreas och japp, det hade han. Han kunde allt utom slalomet. Och när han sprang över vippbrädan så var han så lätt så den vippa ju inte :P Han har nog inte lärt sig att stann där iaf till den far ner, för han bara kastade sig, maniac! Andra gången fick ja va snabb som fan för att kunna hinna bromsa han och vippa ner brädan åt han, hehe. Shit han e snabb!
Kajsa var inte alls lika på G, hon har npg aldrig varit på en agilitybana, men hon hoppade lätt som en plätt och sprang efter lite hjälp igenom tunneln, sötisar!
 
Bailarn var som vanligt svinsnabb och ivrig och gärna lite ofokusread oxå :P Men han lärs sig snabbt så nu har jag bestämt att vi ska tävla i Storsjöhoppet första helgen i September =) Vårt mål är att ta oss runt utan att bli diskade och utan att han ska springa till alla och hälsa :P
 
Amanda la filmen från igår på fejjan så jag får inte hit den... Ska se om hon kan maila den eller lägga den på Youtube =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0