Julfest!

I fredags hade vi julfest med Golds. Vi träffades på gymmet där vi körde lite Sh´bam och Crossfit, svinkul! Jag hade jätteont i halsen så jag tänkte inte ens va ombytt men tänkte att, äh, jag drar på mig träningskläderna och är med lite, bara för att prova. Det sluta med att jag körde en hel timme och var sen DÖD. Helt slut... Efter det så drog vi till Oscars där vi hade julbord med liveband, Sons of Sid, superbra var dom. Mycket trevligt =) Många gick tyvärr hem tidigt men vi var ett tappert gäng som höll låda och dansade till stängning...
Gruppbild efter träningen.
 
Tyckte jag var sjukt vitsig i min statusuppdatering på fejjan ;)
"Hört att bästa sättet att bli frisk på och bli av med den onda halsen och whiskyrösten är att köra 30min sh'bam (hur d nu stavas) och 30min crossfit och sedan mula i sig från fetingjulbordet för att sedan avsluta med att dansa röven av sig hela natten. Återkommer under morgondagen om ryktet stämmer"
 
Kan bara säga att jag INTE blev friskare, men gladare ;)
 
Igår var det lördag och då var Felicia här och fikade, sen var jag och hon till Veronica och fikade ;) Sen satt jag hemma och hade tråkigt och så blev det en vända till stan vid tolvtiden, han träffa syrran och brorsan på Brunkullan och dansa lite på Cuprum innan kvällen närmade sitt slut. Hann med en glass på donken oxå, det tackade min hals för!
 
Idag har jag legat och hostat mest hela dagen i soffan. Nu blir det mera film och mera te!
 
Ma höres!
//JJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0