Åre.

Kors i taket, jag har varit i Åre 2 dagar i rad!
I fredags var jag ju upp och träffade Anna, det var roligt! Vi var på Sundpro och spanade på hundsaker, dom har börjat sälja lila grejer!!! :D Synd att jag redan har fungerande linor och selar... Sen var vi på Lundhags och shit vad dom har mkt kul! Hittade ett par byxor som jag provade i höstas som jag vill ha, men dom finns i XS och XL, så irriterande, särskilt eftersom det är halva priset på dom! Sen har jag hittat 2 skaljackor men kan inte bestämma vilken som är snyggast... Jobbigt läge. Köpte iaf ett par shorts som hade kostat 600 men som nu var tokbilliga=) Efter Lundhags så drog vi in på chokladfabriken och smaskade choklad, handlade lite pluttar där=) Egentligen heter dom pluppar men jag tycker pluttar låter godare :P
Åre Chokladfabrik.

Åre.

Snöälskande hundar!


Åkte ju tåg så när jag kom hem igen fick jag vänta på Andreas som var på basket så jag o Bailarn hängde i Badhusparken och mös vid elden.
Mys.

Snöborgen.

Dom håller på att bygga en Birgerrutschkana=)


Det var en trevlig dag! Tack Anna! :D


På lördagen var jag, Felicia och Sara till Ullådalen och åkte längd, satan vad det var jobbigt! Det var en led men ingen hade kört skoter eller åkt skidor så på vissa ställen fick man verkligen pulsa i djupsnö med skidorna. Vi började med att klättra upp för en lång brant backe där vi var tvungen att gå i sidled, hade kramp i benen efter halva vägen! Haha! Sen blåste det som fan mest hela dagen men kul var det och mysigt hade vi =)
Sara o Felicia.

Nästan blå himmel ;)

Blåsigt.

Fint!

Renar.

Fika i vindskyddet.

På väg hem, äntligen lite nedför.

Ännu en backe...

Fina ledkryss.

Spurten mot våffelstugan ;)

Mums! Våfflor med grädde o hjortronsylt!

Haha!

Återigen på chokladfabriken ;P
 

Vi skulle in på Lundhags oxå men dom stängde 17 och vi kom dit 17.05, störigt!!!
Det var iaf en riktigt bra dag det här oxå. Trött som fan när jag kom hem eftersom jag hade sovit lite natten innan och hade fullt upp med Anna och vårat Årerace dagen innan och sov alldeles för lite natten till fredagen oxå...
Men jag och Felicia kollade på Gladiatorerna när vi kommit hem och sen somna jag vid 23, helt död. Men en tokbra helg hade jag iaf!

Kommentarer
Postat av: Anna

Tack själv Jenny-Penny! Var jättekul! Vilka fina bilder du fick till på vovvarna! :-D

2012-02-29 @ 13:45:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0