Det finns alltid dom som har det värre.

Hittade precis den här tjejens blogg. En 13åring som förlorat både sin pappa, mamma och ena syster, och inte ens vid samma tillfälle. Pappan var alkoholist, mamman dog i cancer och systern i en bilolycka. Helt galet! Hur kan någon ha sån otur??
Jag har oxå förlorat många, min låtsaspappa, pojkvän, faster, farbror, farmor, farfar, mormor och morfar, men mina mor o farföräldrar blev iaf gamla. Och inte att glömma, min älskade häst.
Det är så orättvist hur vissa drabbas så himla mycket medans vissa inte har några motgångar. Och bland dom jag känner så är det alltid dom snälla och vänliga som drabbas. varför kan inte alla idioter råka ut för allt hemskt i stället? Vart är karman???
Halloween på kyrkogården i höstas.

Puttes fina sten♥

Kommentarer
Postat av: Eva

Jag tror inte på karma alls, men jag tror på ödet. Jag tror man hamnar där det är meningen att hamna oavsett om man är elak eller snäll. Däremot blir man väl ihågkommen på ett helt annat sätt om man varit snäll hela livet än om man varit en idiot.

Jag tror inte på att ge för att få för det funkar aldrig!

Sedan är det inte bra att grubbla över vad andra har som man själv inte har för då kommer man alltid hitta sånt som man tycker fattas. Jag brukar tänka på det jag har istället, dom familjemedlemmar jag har kvar, dom jag älskar istället för dom jag förlorat och dom jag inte vill ha något med att göra. :)

2012-02-24 @ 12:07:49
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0