...............

Suck. Har haft ont i huvudet sen typ sju. Var på träningen och det gick ju som det gick, kan inte påstå att jag log när jag åkte hem...
Sen har jag nu suttit sen 23.30 med min examinationsuppgift i Svenska A, man hade 6 timmar på sig och jag gjorde den på mindre än 3. Det betyder alltså att antingen så är jag jävligt bra, eller så kommer jag inte att få så bra betyg... Jag hoppas på det första.

Nu har jag "bara" kvar bokanalysen (kräks!) och nån muntlig grej. Men sen har jag ju som börjat med engelska oxå så jag ska göra nån presentation av mig själv där och vad det nu var mer.

Men nu ska jag ta en alvedon och gå och lägga mig. Har lust att sova tills slutet på Maj, då jag ska till England på reunion with the K-gang!!! ♥



Soon we´ll meet again :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0