Faster.

Idag har jag haft min brorsdotter Amelie här. Vi har haft det jättemysigt=) Vi har kollat på film, åkt släde, varit ute och gått med pinschrarna, druckit te (Yes! en tedrickare till i familjen!) och gosat med hundarna. En mycket trevlig dag=)

På em hade jag och Micke möte med stadium, han är ju vår nya "materialare". Så nu är han snart insatt i alla detaljer, nice! Ett jobb mindre till mig. Jag är så glad att det finns dom som vill hjälpa till och ta ansvar och dessutom gör det bra, tack till er! Sen var vi och pantade burkar så nu är föreningen en massa 100-lappar rikare, grett!

Nu ska jag och Andreas kolla på film och äta ost och kex. Dricka en massa te ska jag oxå göra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0