Cheeroholic.

Idag har jag varit helt död, låg i sängen typ till 13, men vaknade flera ggr under natten och sen var jag väl vaken från 10-11. Pratade i telefon med mamsen och sen ringde Mona och prata häst, sen var min hals död.
Var iväg på träningen och tänkte bara titta på men körde några rörelser i slutdansen. Sen var kroppen helt död... Men jag kan som inte låta bli, dessutom behöver jag oxå få in dom nya rörelserna, som jag förresten tror blir riktigt bra. Full ös medvetslös!
Sen är det så kul att se hur mkt bättre vi hoppar jämfört med förra året=)

Hade ingen bättre jämförelse på mig själv, men lilla är från DM förra året och stora är från idag.
Ska fixa en jämförelse på hela laget i morgon=)
Ser skitarg ut på dagens bild, hehe. Men jag är sjuk och trött, skyller på det.


Min och Veros skidtur igår, ser ut som det var skitmörkt ute...

Men det var det inte!


Längesen jag hittade något dött att ta kort på men på skidturen hittade jag iaf en slaktplats;)
Det var en räv som hade tagit en fågel.


Näe nu har Andreas lagat middag, köttfärssås och spaghetti, mums!!! Sen kommer Vero och Arttu hit och så ska vi kolla på Ponnyakuten, mysigt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0