Dag 01 – Fem saker du inte visste om mig

Det beror ju såklart på om du läst min blogg länge eller om du känner mig om du vet detta...

  1. När jag var typ 14 stal jag ett par byxor. Inte att rekommendera!!!
  2. Jag åkte till Västerås när jag var typ 16 med min dåvarande pojkvän trots att mamma förbjöd mig att åka.
  3. Jag har vunnit en Miss Wet T-shirt tävling och 1000kr för det;)
  4. I morgon börjar jag mitt nya liv (igen, för 758e gången) Fast denna gång är det for real!
  5. Jag har ett släng av OCD ibland, kan tex inte gå över en matta om det blir ojämt antal steg, båda benen måste få gå lika många steg på mattan, annars måste man hoppa till så det blir så, haha! Som tur är kommer inte slängen så ofta;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0