Dietdag 6.

Frulle: Äcklig gröt med proteinpulver iblandat. Kunde bara äta halva portionen.
Hade ingen mjölk så då tänkte jag att jag testar att blanda i chokladpulvret så blir det som chokladgröt, typ som efterrätt, men blä! Det var verkligen inte gott, det smakade lite som chokladbollar men det var ytterst lite. Näe fy. halva plågade jag i mig men sen var jag tvungen att kasta det.
Urk!


Lunchen bestod av pasta, entrecôte och en avocado...

Middag gjord av Andreas=) Klyftpotatis, kycklingfile, sparris och lite wook, sallad. Mums!!!


Dagens fail: Jag råkade äta en dumleklubba och några kinapuffar, ojojoj....

Kvällsmål: Keso med tomat, gurka, sallad, paprika och salladskrydda. Mums!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0