In pain.

Idag var jag på mitt möte med Jonny på Kentaur, det gick bra. Jag erkände mina missar och vi satt och diskuterade lite hur man ska tänka och jag tänker iaf rätt och han tyckte ändå jag hade skött mig bra trots att det tom slunkit ner en tårtbit. Har dessutom gått ner 3 kilo enligt vågen.
Har som inte kommit mig för att mäta mig än men det får bli i morgon, är ju som roligare att se skillnad i cm och inte på vågen. Även om det borde märkas på kläderna men ag har ju levt i mina mjukisbyxor i 2 veckor så jag vet inte om nå jeans sitter bättre eller skärpet behöver dras in ett hål till:P
Ska iaf fortsätta 2 veckor till nu, dock med lite mer "fria tyglar", dessutom med ätardagar på lördagar, wow, lyx.
Passar ju bra när jag ska på kickoff med Golds den 28/1 och sen har födelsedagsparty den 4/2;)

Efter mötet var klart så passade jag på att gymma en sväng, fick testa deras gym. Kände mig liiite lost där. Stod och spanade lite diskret efter maskiner jag kände igen, men såg många som jag inte kände mig bekant med och feg som jag är så tordes jag inte gå fram och prova. Det var ju folk där och man vill ju inte bli idiotförklarad, haha! Hittade iaf några benmaskiner som jag körde, hann bara med typ 30 min, sen gick parkeringstiden ut. Saved by the bell:P

Käkade lunch på Citylife, måste börja kalla den för CL eftersom den faktiskt heter så och inte Åhlénsrestaurangen=) Det var som vanligt god mat. Fanns dock inte så mkt Jennydietmat denna måndag så det blev veckans GI som var strimlad biff i nån kokosmjölk/gräddestuvning med wookisar typ. Tog sallad till eftersom jag inte ska hålla på att käka sås. Så det blev ju verkligen en GI på riktigt eftersom det inte blev nå kolisar till.

Under eftermiddagen har jag suttit med lite cheergrejer, bla har inbjudan till DM kommit så jag har börjat fylla i alla dom papprena. Börjar ju plugga nästa måndag så jag tänkte jag skulle försöka göra mig av med sånt som måste göras innan dess.

På kvällen hade vi cheerträning, jag körde cirkelträning, hade tänkt slänga in en massa roliga saker som att klättra i rep men det får vi ta en annan träning. Jobbigt blev det iaf och både armar, ben, mage och rygg fick jobba. Sen körde vi igenom byggena, det börjar ta sig men det är långt kvar till jag är nöjd;)
Sen körde vi såklart hela programmet oxå. Det gick ok, men det är mkt jag vill fila på. Tur det är 7,5 vecka kvar till DM.

Ang rubriken så vette tusan men under en av bakåtkullerbyttorna jag gjorde högg det till bak i vänster nackhalva... En liten bit ovanför där sträcket slutar för att visa Trapeziusmuskeln. Ytterst irriterande. Kan inte titta uppåt, vrida åt vänster, el vicka huvudet i sidled utan att det gör ont.


Har smetat på Linnex så det bränner men det verkar inte hjälpa. Ska strax gå och lägga mig och gosa med kudden lite så kanske det blir bättre.

I morgon är det utsläpp av hipposarna.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0