Jag är på G!

Idag har det varit en bra dag. Började lite trögt och omotiverat men sen så!
Jag och Baileyz var och tränade agility på fm, det gick bra. Slalomet börjar sitta, sällan han gör fel. Tränade även lite på vippbrädan som han har varit rädd för förut, han får inte springa själv än, men jag håller i och tippar över den försiktigt och då går det bra, så det tar sig=) Körde lite hopp och tunnlar oxå.
Efter agilityn var det cheerträning på Golds.
Sen for jag till ÖSK där jag, Veronica och Felicia åkte längdskidor. Fasen, har nog aldrig åkt så fort och tagit i så mkt på skidor nångång, höll på att svettas ihjäl, härligt!
Och inte var det nog med det. Vi skulle till Felicia och kolla på Ponnyakuten och fika efteråt så då tog jag med Zorba och sprang dit, det är knappt 2km, men jag gjorde debut på vinterlöpning. Har aldrig tagit mig i kragen och sprungit på vintern förut.

Härligt att äntligen komma igång på riktigt med träningen.

I morgon ska jag på möte med Jonny på Kentaur, det ska bli spännande. Har ingen aning om vad som kommer att hända.

Har som inte skrivit nåt om dietandet sista tiden, har inte tagit mig tid att blogga om det. Jag har nog lyckats hålla mig till rätt mängd kalorier men slagit ihop måltider och bytt ut lite saker mot andra saker, kanske inte det bästa. Jag skriver mer i morgon efter mötet, då kanske jag har nåt vettigt att komma med;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0