Mixed.

Student #1
Har precis läst igenom en massa info från skolan. Det verkar riktigt bra, framförallt så står det exakt vad jag ska göra varje dag, och gör jag det så kommer det gå lätt som en plätt. Verkar va mjukstart idag, skulle läsa lite info och ett välkomstbrev och sen har jag typ 20 sidor att läsa, piece of cake. Kommer nog va ambitiös och börja läsa morgondagens sidor oxå;)

Ticks.
Jag har ticks i armen, störigt. Det rycker på utsidan av vänster arm. Brukar kunna ha såna små ticks i ögonlocket ibland men aldrig i armen, wierd. Jag undrar varför man får såna egentligen...

Sjukling.
Ang min förkylning så är den värre idag. Hostar så lungorna håller på att flyga ut och snorar som en rinnande kran. Nice. MEN det finns dom som har det värre så egentligen är det löjligt att klaga. Jag är annars fullt frisk, har aldrig haft nå värre sjukdomsfall, aldrig brytit något, inte ens stukat nåt, har inga kroniska sjukdomar eller problem som många jag känner har, jag hör bra och ser bra. Jag har inget att klaga på egentligen.
Men det är väl just därför man klagar, för att man annars är helt frisk och när man då åker på en liten förkylning och inte orkar träna och man får gå upp och snyta sig femtioelva ggr i timmen så blir man less för att man är så van att va frisk och orka göra vad man vill när man vill.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0