Marma 2012!

Vårt schema i GB 1:

06.00 uppstigning, ut med hunden
06.30 frulle
07.30 uppställning och BRAK
08.00 lektion
fika
11.30 lunch och hundrastning
13.00 lektion
fika
16.30 middag och hundrastning
18.00 lektion
20.00/20.30 Hopp och lek.
kvällsfika

Långa roliga dagar här på Marma Hundtjänstskola, check!

Det är kass mottagning men det finns vissa små fläckar man hittar åt ibland där det går att ringa och messa. Hittade en bra plats i allrummet där jag även hsar teckning på internet så jag passar på att surfa lite. Men man har fan inte tid egentligen, fullt upp hela dagarna, sen på kvällen tränar man hund eller sig själv eller hänger på mässen så det finns lixom ingen tid eller lust att surfa. Men jag hade tänkt blogga varje dag för att ha en liten dagbok men nu ligger jag ju redan efter några dagar, få se om jag tar mig tid och skriver lite i morgon...marma

En bild iaf som Maria min roomie tog på mig, Malin och Anna ;)

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hej, jag antar att du inte är hemma men om du nån gång skulle få tid så skulle jag uppskatta om du kunde göra det där inlägget innan terminen börjar (:
tack så jätte mycket på förhand! // Malin

Svar: Hehe, Jag ska så fort jag hinner =)
Jenny

2012-07-09 @ 10:09:35
Postat av: Anonym

Jaaaaa! :DD

2012-07-15 @ 00:17:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0