Spåret.

Jag la ett spår som kommer bli riktigt roligt att gå, det är både i skog och på åker med vinklar och korsande av spår, på ett ställe ålade och kröp jag och sen är avslutet efter att vi korsat en väg. Inget av det är väl vad vi brukar köra det få gånger vi spårar, men nu är jag taggad som fan efter Marma så nu ska här tränas och spåras hej vilt, flera gånger i veckan. Alla spår vi gjort på Marma både förra året och i år har ju Bailarn imponerat på. Det som var coolast förra året var dels ett konkurrensspår där vi hade gått 3 st samtidigt och korsat ett par gånger plus ett spår där vi spårade några hundra meter och Bailarn hittade värsta miniapporten, en del av en bläckpenna, och sen skulle han frispåra och jag var helt säker på att han skulle börja hoppa omkring och busa nnär jag släppte han men icke! Han fortsatte spåra, om än liiiite snabbare än med lina :p men han hittade figgen :D Duktiga hund!
Bailarn och jag posar i mossan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0