Bra dag ändå.

Åh fy satan, satt uppe till 6 igen! Men jag fick klart min uppgift och nu hoppas jag verkligen den blir godkänd! Det nedrans religionsarbetet var det ju värsta muntliga kompletteringen på, urk! Ska ta den på måndag tror jag.

Sov typ 2 timmar i morse för sen klockan halv nio ringde klockan och då var jag så sjukt trött, herregud, trodde jag skulle kola. Men hade lovat följa Maria med Diggis till veterinären så det var bara att kliva upp, sen gick det som bra hela dagen tills jag kom hem och hade ätit lunch, då däckade jag en timme i soffan och satan vad det var skönt! Men sen var det bara bege sig till stan. Cykelns växlar hade dock gett upp men jag hade turen att Ralf skulle till stan precis, fångade han på vägen när jag skulle kissa hundarna i väntan på att Sofia skulle hämta mig, ringde henne knappt en halvtimme innan träning, panik!

Vi var så få så det blev som ingen uttagning, dom 4 som var där fick köra igenom de hopp som är i fortsättning i stället och jag är faktiskt imponerad, det såg helt okej ut för att va första gången.
Sen kom gymnasterna och det slutade med att vi var med på deras uppvärmning och körde en massa bra övningar, handstående och gående både framåt och bakåt och sen blev det att träna axeltryck och det fick jag nog till där en sväng =) Älska tumblinggolvet! Sen det roligaste av allt var att jag gjorde en liten volt :D Awesome! Har aldrig vågat men nu gjorde jag en liten volt på kilen, typ som en kullerbytta utan händer. Körde även handstående nerrullning själv idag igen flera gånger och trots att jag landade platt på ryggen nångång så fortsatte jag. Det är så sjukt kul när man vågar göra saker som man aldrig trott man skulle våga, även om det kan vara en liten fjantgrej för nån annan. Woop woop! Ska filma nästa gång ;)
Hittade en animation, ser exakt ut som jag gjorde! :P


Söt bild på Maria och Diggis =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0