Box!

Jag var på ett boxpass ikväll och shit vad det är kul! :D Jag har ju aldrig tid att gå för varje termin så krockar det med våra träningar. När vi stuntade på tisdagar var boxen på tis, nu när vi stuntar tors, ja då är boxen på tors oxå... Men idag small det! Det var inga som fattat att vi skulle stunta idag så vi var typ 2 st som kunde komma, dom andra hade andra planer så då ställde jag in. Men det gjorde inte mig nåt, rätt skönt att va cheerfri ibland. Händer ju typ aldrig.

Jag tänkte iaf inte på att man borde gå med en vän, man boxas ju som två och två... Så jag knatade dit ensam. Kom på sen att, just ja! Sen hoppades jag att nån annan kanske oxå tänkte som jag (eller inte tänkte rättare sagt). Men icke, alla var par.
Men det löste sig, det finns ju en säck där så den fick jag spöa på. Rätt skönt faktiskt, att inte behöva snacka med nån eller ta hänsyn till nån annan. Och nån gång förut när jag var på lite boxpass då och då så gick jag faktiskt själv för om det inte var någon fler som var själv så brukar man få köra med instruktören och då får man ju lite privatlektion nästan;)
Dessutom, nu när jag var själv med säcken så blev jag ju dubbelt tränad, för när dom andra bytte plats så fick ju jag fortsätta att slå, mkt nice!

Ska försöka ta mig iväg på fler boxpass, får väl flytta stuntet från 19 till 20 ist;)

Just like me!


Efter passet så var jag upp i gymmet och stretchade, då kommer det fram en snubbe och tittar lite på mig, sen säger han: Håller du på med styrkelyft? Du ser stark ut. Hell yeah! Och så granskar han mig lite till och konstaterar att jag ser ut att ha starka armar och axlar och så klämmer han på min arm, haha!
Sen snacka vi lite och han undra vad jag tog i bänkpress. Det hade jag ingen aning om... Måste nog testa nån dag framöver. Sen börja han snacka viktklasser och gissade min vikt, hehe, men han gissa bara 2 kg fel faktiskt, lite snack om tävling och så tyckte att han skulle värva mig till klubben. Inte dåligt.
Näe men man ser väl jävligt fit ut helt enkelt!

Grym låt som jag känner passar awesome till detta inlägg.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0