Det bultar och det bankar!

Aj, aj, aj, det bultar och det bankar... Och nu svider det med. Och det är inte mitt hjärta som i sången. (Ni som är tillräckligt gamla fattar:P) Det är min handled, typ. har värsta värken, sån här pain-in-the-ass-träningsvärk. Hatar det! Jag gillar vanlig tränignsvärk, ni vet sån här man får som bara är skön, men denna! Det slår nästan aldrig fel, har jag tränat armar hårt så får jag sån värkande värk.. Värk, värker ju såklart, det är ju därför det heter värk, men ja, ni fattar. AJ!

Har nu smörjt in mig med Linnex, vilket gör att det nu i stället börjar bränna och svida, men det är skönare än värken... Kom precis på att dränka sig i liniment så det svider rejält är ungefär som att tatuera sig, your skin is burning!

Näe nu ska jag dra in till Sporthallen och köra 2 timmars stunt, och det ska bli svinkul! Synd dock att Fatima är borta så vi inte kan tossa... Sen är det 2 timmars cheer med tävlingslaget. 6 dagar kvar till tävling nu. Fats det känns ju inte som tävling när vi är enda laget i klassen... Men det kommer att bli bra träning för dom som inte har tävlat förut plus att det är kanon att få ett utlåtande av domare så att man vet vad man ska förbättra till RM.

Slurp, svepa sista teet, sen full fart mot stan.

Random bild från arkivet. Happy times :P

Kommentarer
Postat av: Anja

aaaaaa hahahaa fy vad äckligt!!! korumpa!

2012-03-05 @ 18:04:02
URL: http://anjablixherrlander.blogg.se/
Postat av: Åsa

Haha.Detta ser bekant ut.Gör du en dräktighetskontroll här, eller? Åsa

2012-03-08 @ 19:34:37
URL: http://kennelminimix.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0