Dom Gooda newsen.

Jag hann inte skriva igår men nu kan jag berätta dom roliga nyheterna! Jag tycker det är asroligt, asbra och skitkul att fantastiska, underbara, goa Sara kommer tillbaka till Östersund och Jamtland Cheer! Och hon ska dessutom tävla RM med oss!!!! :D Me so happy! Jag har saknat henne massor!
Sara står till vänster om mig, alltid glad =)

Kul dag! =)

Jag vet att jag har den där bilden på mig o Sara i stor variant men hittade den inte så nu snodde jag detta fina collage av Nadja ist.
Cheer.


Welcome back! :D

Kommentarer
Postat av: Eva

Vad roligt! :D

2012-03-03 @ 20:40:46
URL: http://www.metrobloggen.se/5221lovlie
Postat av: Sara

Tack sa hemskt mycket! Kanns otroligt kul att komma tillbaka, jag ar superpeppad!!!!!

2012-03-04 @ 01:01:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0