England.

Har skrivit det förr men Jag ska till England! :D Jag kommer stanna i Stockholm efter vi har tävlat RM i Borås på söndagen, sen ska jag och Ninni hänga i Stockholm hela måndagen, sen drar vi till Anna i Nyköping för att sen ta flyget till Stansted på tisdagen! Det ska bli så himla kul! Karin kommer att hämta oss på flyget, så kommer vi va där några dagar sen kommer Pamela oxå dit och drar vi alla till Sonja! Jag längar ihjäl mig! Det ska bli så himla kul att alla är samlade igen! Sist det var träff var inte Karin med och gången innan var inte jag med och första gången vi alla var i England var inte Pamela med. Men denna gång är vi alla som delade lägenhet på skolan med :D
The K-gang! ♥

London -08

Greenwich, en fot på vardera sida.


Snart syns vi! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0