Faster, harder, stronger!

Fan, hade skrivit några rader och sen tryckte jag på fel knapp så allt försvann...

Jag har iaf börjat om på min diet och träning nu, eller jag började idag :P Har helt tappat allt sen, ja när det nu var. Så jag var in på Kentaur och fick mig lite skäll så nu jävlar ska det bli åka av! Ska in och gymma i morgon fm efter ett möte, sen är det stuntträning på kvällen. Ska försöka ta mig ut på en liten löprunda oxå=)
Svingott kvällsfika.

Har funderat länge på att lägga upp nån före och efterbild. Och än så länge finns det ju bara ett före. Tycker dock det känns lite creepy men har jag stått i cheerdräkt så kan jag väl stå och flascha mig så här :P
Me, mars 2012.


Nu hoppas vi att det bara blir mindre och mindre och större och större! (Mindre fett och större muskler).

Näe, god natt på er. Nu ska jag dricka te och kolla Navy, sen sova=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0