Fast.

Det här är så typiskt! Jag började med rutinen igen när jag kom hem och eftersom jag hade lämnat blocket med rutinen på sporthallen för att laget behöver det i veckan så visste jag ju inte hur allt såg ut så nu har jag suttit och kollat filmen och tänkt och tänkt och klurat och kämpat för att få till allt. Jag har haft uppskrivet formationer och vad vi gör men inte vem som står vart. Så jag kände att jag var tvungen att fixa det, dessutom skulle det in en extra person så jag har fått ändra en massa för att få det snyggt och smidigt. Så nu har jag skrivit upp allt i ett nytt block så nu står det hur dom ska stå och vem som står vart. Men shit vad tid det har tagit! Det har dessutom saknats folk på filmen och det är filmat lite så man inte riktigt ser om folk står på samma rad eller inte så det var inte det lättaste men nu är det klart. Allt förutom ramsan och slutbygget, men det ska vi ändå inte köra på julshowen så det tar jag sen. Klockan är nu 04.45 och jag har alltså suttit uppe HELA natten med detta! Sjukt! Dessutom får jag inte ens betalt för det...
Men jag tror det blir awesome när det blir klart, har en massa idéer om saker jag vill ändra och testa :) Det är på natten kreativiteten flödar!
Rutin...
 
Nu ska jag gå och lägga mig, kl slog nu 04.56.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0