Föräldramöte.

Idag hade vi föräldramöte med cheeren, det gick bra tycker jag. Vi har vettiga föräldrar =) Iaf dom som var där :P Dom verkar hålla med om vår filosofi, så det är bra. Synd bara att inte alla kunde vara med.

På träningen körde vi gymnastik, jag körde i handvoltstrappan, har inte fått till det där med att landa på fötterna, dessutom blundade jag :P Sen blidde det lite campdance, hehe och lite bygg. Verkar som Sannas kille kommer att börja stunta med oss, jag håller tummarna!
Nu borde jag sova, för ca 3 timmar sen... Det är så tungt att kliva upp 4.45 när man inte lägger sig före 00.00 :S Men idag så fastnade Jennifer, jag och Helena utanför sporthallen och babblade om allt möjligt, både sorgliga och sjukt roliga saker! Det var kul och välbehövligt att få skratta lite =) Men det får jag väl lida för i morgon, värst är när jag sätter mig i bilen och värmen börjar komma igång... Puh!
Men jag jobbar ju inte så många timmar så jag kan alltid sova när jag kommer hem.
Nu sitter jag uppe för att jag frös som en gris när jag kom hem så jag var tvungen att duscha varmt, läänge! Sen hoppa jag i dubbla byxor, tjocksockar, varm hoodie och drack te men fryser fortfarande.Och elementet i sovrummet är trasigt så där är det kallt! :S Men mitt (nya, fluffiga) täcke är iaf varmt och tjockt så det tänker jag krypa ner under nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0