Helgen.

Mera utbildning till folket! Det är så kul att åka iväg och lära sig nya saker.
Utsikt från vårt hotellrum i Sollefteå, Sollefteå city.
 
Utbildningen var riktigt bra, vi har gått igenom en massa om barns utveckling, ledarskap, motorik, hur man lär ut, m.m. Ska bli kul att gå steg 2! Kursledaren var jättebra, Martin Persson, fd gymnast och nu idrottslärare, kunnig och pedagogisk. Och det bästa är att han är med i vår förening, kanske man kan norpa han till en träning ;)
Det var kul att träffa andra gymnaster oxå, dels från andra föreningar men även att lära känna några nya som tillhör samma förening som jag =)
På hemvägen stannade vi och fotade Vallsundsbron och fjällen, det var så fint! Men det blir aldrig lika bra med min kamera....
Vackra Jämtland.
 
Är astaggad och vill träna varje dag nu!!!

Kommentarer
Postat av: malin

åå vad fint. kan du lägga upp nåt mer strech snart, tack så jätte jätte mycket jag hat redan börjat att öva på spagat övningen :D hälsa Nadja också. jag skulle verkligen vilja ha fler tips. //malin

2012-09-26 @ 12:40:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0