Skitdag!

Ska dra täcket över huvvet. Missade min hoppklass idag och så hade jag inte anmält till agilityklassen för att jag tänkte att Baileyz inte skulle behöva "plåga" sig med gungbrädan 2 dagar i rad. Men igår kuta han ju bara rätt över den, duktiga killen! Och idag var den inte ens med på banan! SKIT! Pratade med Amanda då jag vaknade och insåg att jag försovit mig och då hade min klass just gått och så berätta hon om gungan. FAN, rent ut sagt. Nästa gång ska jag anmäla till allt! Vet inte hur jag tänkte, man kan ju alltid springa förbi hindret och bli diskad men ändå få träna på att tävla. Näe, jag är så sur så jag ska ta med skolboken till sängen, läsa några sidor sen dra täcket över mig och sova. Värdelösa dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0