Whats wrong with me?

Var på macken och hämtade ut ett paket igår. Och fick ett ryck och köpte lösgodis och Coca Cola :S
Say what!? Jag gillar ju inte ens godis och cola har jag köpt så få gånger under mitt liv att jag kan räkna det på en hand... Jag är inte gravid och det är inte den veckan av månaden...
Vad är det som händer!?!? Jag dricker kaffe och handlar godis och dricka!
Men en positiv (eller negativ då skiten kostade pengar) sak är att jag inte gillade godisarna, 2 sorter var jag till och med tvungen att spotta ut, genom rutan på väg hem i bilen. Så äckliga var dom. Det stördaste var dock att jag fortsatte prova för att se om dom kunde va god nästa gång...Vilket dom självklart inte var. Så om nån är godissugen, välkommen hit!
Urk.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0