Cheercamp day 3.

Jag missade slutet på campet då mitt tåg gick 17 och lägret slutade 19 :( Men dagen har varit bra, (förutom en grej, återkommer till det...) vi har byggt hela dagen :D Det är så kul! Byggde med några från Arlanda Jets idag, dom var oxå duktiga och trevliga :) Började iof med en kille från MFC, men han övergav oss för att tumbla, haha.
Vi har tränat på lib, cradle från lib, prep, full och cradle därifrån, trophydrills och baskets. Såå kul att kasta :D

Det tråkiga var att vi tappade Sanna så hon inte kunde va med för hon hade så ont i huvudet :( Jag hatar att tappa toppar! Det är INTE okej!!! Vi var tre st och ingen tog henne... Jag hoppas hon orkade köra lite flickis nu sista tiden. Och att huvudvärken går över.

Vi hade en danstävling, den som dansa mest (inte bäst, hehe) vann. Som vanligt är folk så jävla fega så jag vann! Eller vi var två som vann ;) Men jag blir så irriterad, det är för tusan bara att köra på! Men jag tror det hänger på åldern, I'm way beyond that point of beeing afraid of making a fool of my self. Kör bara kör säger jag!!! 😜
Min vinst, signed by Sara Baty Och min brygga som faktiskt blir bättre och bättre :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Nytt strech inlägg med Nadjaaaaa! Snälla :) gott nytt år föresten. //Malin

2013-01-07 @ 18:22:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0