Förkyld, igen...

Kände sista timmarna på tåget i söndags att halsen började göra ont. Vaknade upp med halsont på måndag morgon och mådde kasst hela dagen. Var med lite på träningen på kvällen iaf men det var svinjobbigt. Mådde ännu sämre när jag kom hem såklart...
Vaknade idag och mådde uselt, skulle egentligen jobbat men orkade inte. Har sovit halva dagen, druckit te resterande... Felicia är oxå sjuk så hon kom hit och drack te en sväng och pratade om livet. Jag är lite (mkt) fundersam över en sak så det är bra med vänner då, man behöver prata av sig och be om råd.
Hela kvällen har spenderats i soffan med extremt mkt te och TV. Det enda vettiga jag har gjort är att tvätta och sätta in lite papper i en pärm.
Jag hatar att va sjuk!!! Jag var så jäkla träningssugen efter helgens camp. Suck!

En bild från bowlingkvällen med mamma, morbror och kusinerna :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0