Midsommar 2013, check!

Det har varit en rätt lugn och skön midsommar med trevliga människor. Min semester började på självaste midsommaraftonen, awesome! Eller tekninsk sätt kanske när jag slutade jobbet på torsdageftermiddagen. Jaja.
Midsommar(dagen)aftonen midsommardagsaftonen... Va i hela friden ska man kalla dagen på midsommaraftonen, egentligen... :S Ja, den, dagen alltså, spenderades på Jamtli med Sebbe, hans mamma, syster och hennes kille. Mkt mysigt ställe med mkt fina djur, gamla gårdar, nybakat tunnbröd (PS. En räv sprang precis förbi utanför mitt fönster!! Cute! Jag gillar att bo på landet) och människor i 17 el 1800tals kläder. Mys!Vi knatade omkring där och kikade på allt och alla, lyssnade på nån raggaemidsommarmusik, rätt skönt gung, och så fikade vi, såklart. det bästa av allt, jordgubbar! Jag tog lite bilder som vanligt =)
The life of Jamtli.
 
Kvällen spenderades hemma i byn med Sebbe, Pernilla, Olle och Fatima. Bilder därifrån kommer sen då det går FRUKTANSVÄRT jä*la långsamt att ladda up bilder!!! Skriver väl även en text då oxå. Men grillning blev det iaf och nattlig jordgubbstårta hos grannen ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0