Dag 10, tisdag.

Fick en liten uppmaning på mail att man skulle mäta och väga sig på dag 10 och eftersom jag är 2 dagar efter så var dagen nr 10. Jag tycker inte att det har hänt nånting, det kändes inte så iaf men när jag vägde och mätte mig så hade det visst gjort det, woop!
Vikt - 3,5kg
Midja -2,5cm
Men det känns fortfarande inte så...
Har inte skrivit nåt under helgen för jag blir så irriterad på att det inte går att lägga upp bilder från telen. Så fort man försöker lägga upp fler jävlas det och även om det står att det funka så är det bara nån jäkla länktext...
Den svingoda lax. kräft o räkgeggan med chilikesoris!

Tränade brygga på måndagens träning så jag blev yr :S

Stretchar spagaten, det tar sig =) Men d går slow!
Orkar inte skriva mer, sov 4h i natt...
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0