Dag 4 i FF.

Har lyckats bra idag tycker jag. Ätit alla måltider utom den sista som är ett kvällsmål. Men det kan man skippa om dagen blev för kort och det blev den ju lixom idag då det blev lite sovmorgon.
Det är rätt kul att fixa och trixa med maten även om det är drygt. Rätt skönt att ha ett "schema". Att någon annan bestämt vad jag ska äta (sort of, får ju välja rätt själv men kalorimängd och typ är ju bestämt) när jag ska äta och att jag måste träna varje dag. Gillar att "ta order" och slippa tänka så mkt själv. Det gör jag så jävla mkt annars ändå. Därför jag gillar det militära oxå, man bara gör det man blir tillsagd ;)
Lite bilder från dagen såklart. Drygt att man inte kan lägga upp en bild och sen skriva en text till den. Alla bilder hamnar ju bara efter varann...
Well well.
En drös med matlådor, thats my life now days ;) Sen har jag tagit min söta kaninmugg till jobbet för att dricka te i men idag blidde det citronvatten för hela slanten. Gjorde kesellaplättar till lunch, inte det godaste jag ätit och framför allt inte då jag brände en av dom rejält, damn. Jag gillar lila och turkost, syns det? En bild från gymmet fick oxå va med. Och såklart en liten pic på min goda middag, lax och bulgur :)
Nu ska jag dricka te och chilla i soffan, är trött igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0