Mera trevliga saker :)

När jag kom hem från isen, vi åkte 11 och kom tillbaka 16, så for jag och handla lite, åkte hem och käkade, hoppade på skidorna och tog en tur med hundarna. Så roligt! Vurpade 2 ggr :P Hade frusit på så det gick fort i spåret. Dessutom var Baileyz astaggad, hehe. Synd bara att solen var borta. Men tog lite bilder iaf :) Sen var jag ambitiös och drog ut och sprang i mörkret. Jag är på G! Bäst att passa på när ångan är uppe ;)
Hade mitt sköna cheerpannband, smygreklam, hehe.
Stannade till och hämtade posten efter löpningen och där låg en bok från Felicia som jag ska låna, nu jäklar ska det springas!! :D
Sitter i soffan hos Marina me Johan o kollar film nu. Fotlederna är möra!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0