Run, run, run, run, run...

Har varit så satans trött idag både på fm o kvällen. Fm på jobbet var plågsam, sen mitt på dagen när vi va ute var det lugnt. Sen på em blev d tungt igen, känningar i huvudet och seg som fan.
När jag kom hem så var jag sjukt osugen på att träna och framför allt att åka tillbaka till stan. Hoppade i löparkläderna och tvingade ut mig själv och det gör ju susen. Man piggnar ju som till då :) passade på att köra lite styrka när jag kom in och hade ångan uppe men körde inte programmet. Sen blev d en dusch och middag framför Glee. Då slog tröttheten in igen. Tänkte somna tidigt men var tvungen att fixa en till matlåda och mellanmålen plus rasta hundarna. Men NU blir det sova. Kul att man ska ställa fram kl så nu är den kvart i ett helt plötsligt :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0