Tisdag part two ;)

Gick ganska bra att hålla mattiderna, gick lite för länge till en av dom. Men men. Sen fick jag byta plats på middag o mellis då jag skulle iväg o träna men d är helt ok enligt FF. Var P gymmet runt 21tiden och körde passet där så jag kunde köra crosstrainern och roddmaskinen då det är dåligt med såna hemma ;)
Man kan ju träna hemma oxå, programmet är ju utformat så, men jag fick lite ont i fötterna av att bara köra hopp på stället så länge, även om jag varierade mellan olika såsom krysshopp, hopprep, utfallshopp osv. Man kan ju även dra ut och springa som cardio men kl 1 på natten var jag inge pepp på det :P
Gymmandet gick bra, kul o se lite folk oxå. Svettiga grabbar me sexpack, moahaha!
Tog några bilder, mer el mindre seriösa (precis som jag ;)) En blogg utan bilder är tråkig.
Instagramade lite oxå såklart ;) Jenzan83 if ya wanna follow.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0