Torsdagen den 14 Mars. Dag 12 i FF.

Blir ju inte så mkt skrivet som jag tänkt, det är så drygt när man bara inte kan skriva från telen utan att det ska jäklas med bilderna, och bilder vill man ha med, mkt roligare...
Jaja,får väl försöka skärpa till mig iaf och offra lite tid framför datorn. Tanken är ju att jag ska kunna gå tillbaka och läsa om hur det gick för mig under FF och skriver man inget så blir ju det jävligt svårt...
Har kopplat in telen till datorn så nu ska det läggas upp bilder hej vilt! Sen må jag sova då jag ska upp och jobba kl 7...
Idag var det skitfint väder så jag tog me Bailarn ner till sjön och busa lite, Zorba är hos en kompis då hon löper och B blir kocko i huvvet då... Tog lite bilder på tokfransen när han kuta omkring i snön =)
Gladast!
Närbilder. Spana in monstertänderna ;)
Flying dog!
 
Jag och Fatima var på boxpass på gymmet, det är så kul! Och hon hade med telen så vi fotade lite ;)
Jag och bästa Fatima.


Paow! :P
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0